• 21-09-2010, 13:47:40
    #10
    ilk sıralardakiler 3bin küsürde senin benim verdiğim oyla birlikte 11 oldu buradan oy beklemekten daha fazlasını yapman lazım
  • 21-09-2010, 13:49:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bana oy toplamam için yaratıcı fikirler verebilecek arkadaşlar var mı?
  • 21-09-2010, 14:09:31
    #12
    Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana oy toplamam için yaratıcı fikirler verebilecek arkadaşlar var mı?
    Reklam ağlarını kullanabilirsin
    Şaka bi yana youtube'da yarışma ile ilgili tanıtıcı bir video yükle, oy istediğini vs. video içinde belirt, biraz da damardan gir
  • 21-09-2010, 14:11:40
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam ağlarını kullanabilirsin
    Şaka bi yana youtube'da yarışma ile ilgili tanıtıcı bir video yükle, oy istediğini vs. video içinde belirt, biraz da damardan gir
    Deneyelim
  • 21-09-2010, 14:31:57
    #14
    http://gosterkendini.eglenceyesendek...spx?Media=1460 bu ne böyle şaka bi yana işin zor hocam çevren yoksa çok az sayıda kalırsın
  • 21-09-2010, 15:51:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    karadag91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://gosterkendini.eglenceyesendek...spx?Media=1460 bu ne böyle şaka bi yana işin zor hocam çevren yoksa çok az sayıda kalırsın
    Daha değişik fikirlerle oy arayacağım. Ama R10 ahalisinin de oylarıyla yardımcı olacağını biliyorum.


    Video nasıl olmuş?
  • 21-09-2010, 17:35:47
    #16
    bende beğendim inşallah kazanırsın ama işin gerçekten zor
  • 21-09-2010, 18:29:12
    #17
    Aslında bu butonu sitesine koysa nasıl olur :P
  • 21-09-2010, 18:36:03
    #18
    beğendik bakalım...