karadag91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://gosterkendini.eglenceyesendek...spx?Media=1460 bu ne böyle şaka bi yana işin zor hocam çevren yoksa çok az sayıda kalırsın
Daha değişik fikirlerle oy arayacağım. Ama R10 ahalisinin de oylarıyla yardımcı olacağını biliyorum.


Video nasıl olmuş?