• 16-09-2010, 21:19:51
    #1
    Arakdaşlar dün converse aldım bugün giyip dışarı çıktım arkadşlarla buluşmaya gittim ilk başlarda gayet rahattı fakat sonradan converse'in iç kısmında tabana yapışık bi kısım var bilirsiniz ayakkabı sabit dursun diye karton gibi. Orası ayağıma çok fena şekilde vurmaya başladı tüm gün acı çektim ne yapmamı öderirsiniz nasıl düzeltilir oranın vurma sorunu ayakkabı tam ayağıma göre ama o kısım acı veriyor..
  • 21-09-2010, 22:40:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Pamuk tarzı birşey yerleştirmeni tercih ederim. Acını hafif kesecektir. Ayrıca ayağın enine genişse bu olabilir
  • 22-09-2010, 01:44:25
    #3
    ustam alışma safasında oludugun için acıtıyor.1-2 ay sürekli giyersen problem kalmaz
  • 22-09-2010, 02:30:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yumurta topuk converse tavsiye ederim. Kemal Sexsioğlu giyiyor
  • 22-09-2010, 05:11:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yumurta topuk converse tavsiye ederim. Kemal Sexsioğlu giyiyor
    Acaba dediğiniz yumurta topuk converse örnek var mı? Link atar mısınız? Merak ettim.
  • 22-09-2010, 10:14:41
    #6
    Reveloper
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yumurta topuk converse tavsiye ederim. Kemal Sexsioğlu giyiyor
    Kemal'de ne ünlüymüş arkadaş ya taksime gidip bulacam şunu
  • 22-09-2010, 15:57:15
    #7
    Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pamuk tarzı birşey yerleştirmeni tercih ederim. Acını hafif kesecektir. Ayrıca ayağın enine genişse bu olabilir
    Aynen.. Ayağın Taraklı Olduğundan Olabilir.