Converse giyenlerin yardımına ihtiyacım var..
6
●768
- 16-09-2010, 21:19:51Arakdaşlar dün converse aldım bugün giyip dışarı çıktım arkadşlarla buluşmaya gittim ilk başlarda gayet rahattı fakat sonradan converse'in iç kısmında tabana yapışık bi kısım var bilirsiniz ayakkabı sabit dursun diye karton gibi. Orası ayağıma çok fena şekilde vurmaya başladı tüm gün acı çektim ne yapmamı öderirsiniz nasıl düzeltilir oranın vurma sorunu ayakkabı tam ayağıma göre ama o kısım acı veriyor..
- 22-09-2010, 02:30:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yumurta topuk converse tavsiye ederim. Kemal Sexsioğlu giyiyor
- 22-09-2010, 05:11:32Üyeliği durdurulduAcaba dediğiniz yumurta topuk converse örnek var mı? Link atar mısınız? Merak ettim.SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2010, 10:14:41Kemal'de ne ünlüymüş arkadaş ya taksime gidip bulacam şunuSeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2010, 15:57:15Aynen.. Ayağın Taraklı Olduğundan Olabilir.Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
