Arakdaşlar dün converse aldım bugün giyip dışarı çıktım arkadşlarla buluşmaya gittim ilk başlarda gayet rahattı fakat sonradan converse'in iç kısmında tabana yapışık bi kısım var bilirsiniz ayakkabı sabit dursun diye karton gibi. Orası ayağıma çok fena şekilde vurmaya başladı tüm gün acı çektim ne yapmamı öderirsiniz nasıl düzeltilir oranın vurma sorunu ayakkabı tam ayağıma göre ama o kısım acı veriyor..