• 16-09-2010, 00:03:56
    #19
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    V maskelerini de takmışlarAEaehaehEH bir de özet geçtiler en son ^^
    ahahaha
  • 16-09-2010, 00:04:16
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bitti mi ya
  • 16-09-2010, 00:09:00
    #21
    video yok mu ?
  • 16-09-2010, 00:09:38
    #22
    aynen video olsa süper olurdu..
  • 16-09-2010, 00:15:12
    #23
    caps ver "abi"
  • 16-09-2010, 00:16:42
    #24
    Üyeliği durduruldu
    KralBurda bu gece offlinemiydi
  • 16-09-2010, 00:17:28
    #25
    klavye başında delikanlı ol.tv de maske tak o da güzel ne diyim.
  • 16-09-2010, 00:19:47
    #26
    İzledim ama bi numara olmadı ki. Bana göre programa katılıp boşuna işin büyüsünü kaçırdılar. Açıkcası ben bile, bu muymuş dedim..

    Konuşma vasat, konu vasat, duruş vasat.. Ne bilim ben (:
  • 16-09-2010, 00:19:51
    #27
    elimde manyak bi caps var isteyen pm istesin, buradan gösterilecek gibi değil yarılmak bedava