İzledim ama bi numara olmadı ki. Bana göre programa katılıp boşuna işin büyüsünü kaçırdılar. Açıkcası ben bile, bu muymuş dedim..

Konuşma vasat, konu vasat, duruş vasat.. Ne bilim ben (: