Selam arkadaÅŸlar.
Yeni bir banka hesabı açtırmak istiyorum fakat İş Bankası ile YapıKredi Arasında Kaldım.
Benim için internet bankacılığı ön planda Yapı Kredi de bu konuda ödül aldı. Fakat İŞ bankasına da iyi diyorlar. Sizce Hangisi ??
Sizce Hangi Bankayı Tercih Edeyim!
3
●383
- 14-09-2010, 21:51:40Üyeliği durdurulduBende hesap yok yaşım tutmuyo ama garanti fena değil galiba da hepsi xx! işlem yaparken ücret alıyorlar + bilmem kaç ayda bir işlem ücreti alıyolar. İşlem ücreti alıcaksan işlemlere para alma o zaman
- 14-09-2010, 22:25:06garantiyle ilgili bir sorunum var zaten o yüzden garantiyi tercih etmiyorum.ademozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sikayetim-var/729...i-bankasi.html
buyüzden bu iki bankadan birini tercih edeceğim