• 14-09-2010, 21:12:27
    #1
    Selam arkadaÅŸlar.

    Yeni bir banka hesabı açtırmak istiyorum fakat İş Bankası ile YapıKredi Arasında Kaldım.

    Benim için internet bankacılığı ön planda Yapı Kredi de bu konuda ödül aldı. Fakat İŞ bankasına da iyi diyorlar. Sizce Hangisi ??
  • 14-09-2010, 21:51:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bende hesap yok yaşım tutmuyo ama garanti fena değil galiba da hepsi xx! işlem yaparken ücret alıyorlar + bilmem kaç ayda bir işlem ücreti alıyolar. İşlem ücreti alıcaksan işlemlere para alma o zaman
  • 14-09-2010, 22:17:57
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tc ziraat bankasıda iyidir
  • 14-09-2010, 22:25:06
    #4
    ademozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hesap yok yaşım tutmuyo ama garanti fena değil galiba da hepsi xx! işlem yaparken ücret alıyorlar + bilmem kaç ayda bir işlem ücreti alıyolar. İşlem ücreti alıcaksan işlemlere para alma o zaman
    garantiyle ilgili bir sorunum var zaten o yüzden garantiyi tercih etmiyorum.

    https://www.r10.net/sikayetim-var/729...i-bankasi.html

    buyüzden bu iki bankadan birini tercih edeceğim