Bende hesap yok yaşım tutmuyo ama garanti fena değil galiba da hepsi xx! işlem yaparken ücret alıyorlar + bilmem kaç ayda bir işlem ücreti alıyolar. İşlem ücreti alıcaksan işlemlere para alma o zaman
garantiyle ilgili bir sorunum var zaten o yüzden garantiyi tercih etmiyorum.
https://www.r10.net/sikayetim-var/729...i-bankasi.html
buyüzden bu iki bankadan birini tercih edeceğim