ademozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende hesap yok yaşım tutmuyo ama garanti fena değil galiba da hepsi xx! işlem yaparken ücret alıyorlar + bilmem kaç ayda bir işlem ücreti alıyolar. İşlem ücreti alıcaksan işlemlere para alma o zaman
garantiyle ilgili bir sorunum var zaten o yüzden garantiyi tercih etmiyorum.

https://www.r10.net/sikayetim-var/729...i-bankasi.html

buyüzden bu iki bankadan birini tercih edeceğim