Merhaba.
İnternet sitelerine baktım ama açıklama yok.
Bayramda MNG, Aras ve Yurtiçi kargodan herhangi biri çalışıyor mu arkadaşlar ?
Bayramda kargo şirketleri çalışıyor mu ?
10
●43.826
- 08-09-2010, 22:23:40Geçen senelerde çalışmadılar muhtemelen yine çalışmazlar.
- 08-09-2010, 23:18:33Pazar günü zaten komple kapalılar.BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
