• 08-09-2010, 22:17:04
    #1
    Merhaba.

    İnternet sitelerine baktım ama açıklama yok.

    Bayramda MNG, Aras ve Yurtiçi kargodan herhangi biri çalışıyor mu arkadaşlar ?
  • 08-09-2010, 22:23:40
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Geçen senelerde çalışmadılar muhtemelen yine çalışmazlar.
  • 08-09-2010, 22:26:25
    #3
    Bayram da benim bildiğim kadarı ile çalışmıyorlar. Gönderim ve alımlar ancak bayramdan sonra oluyor..
  • 08-09-2010, 23:16:40
    #4
    Peki pazar günleri kargo alımı yapıyorlar mı ?
  • 08-09-2010, 23:18:33
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki pazar günleri kargo alımı yapıyorlar mı ?
    Pazar günü zaten komple kapalılar.
  • 08-09-2010, 23:24:47
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hiçbiri çalışmıyor. bunlar yüzünden p.tesiye kadar kargomu bekleyeceğim yurtdışından gelen.
  • 08-09-2010, 23:25:20
    #7
    Bayramda kapalılar hocam...
    Ofisten dolayı fatura veya malzemeler için MNG, Aras ve Yurtiçi ile anlaşmam var fakat c.tesi pazar hiç vermedim o konuda bilgim yok
  • 08-09-2010, 23:41:54
    #8
    Kamu kuruluşu olmadığına göre çalışması gerekirdi.

    Neyse artık pazartesiyi bekleyeceğiz ürün kargolanması için.
  • 08-09-2010, 23:43:09
    #9
    yani bırakında pazar günüde açmasınlar ya onlarda insan