Konu
Bayramda kargo şirketleri çalışıyor mu ?
08-09-2010, 23:41:54
#8
BEYZADE
Kamu kuruluşu olmadığına göre çalışması gerekirdi.
Neyse artık pazartesiyi bekleyeceğiz ürün kargolanması için.