• 30-08-2010, 13:09:07
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Yok abi yok. Olmuyor yahu bir türlü.
  • 30-08-2010, 13:12:46
    #2
    [Yaş: 16] eğer gerçekten yaşın doğruysa bak hevesini almışsın ama bu kadar yeterli bence bir daha oynama hiç bulaşma
  • 30-08-2010, 13:31:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [Yaş: 16] eğer gerçekten yaşın doğruysa bak hevesini almışsın ama bu kadar yeterli bence bir daha oynama hiç bulaşma
    Bu yaşa ne kadar çok takılıyor yahu. Evet 16 yaşındayım ve 4 gün sonrada 17 oluyorum. İnternet üzerinden kendi kazandığım para ile ufakca birşeyler yapmaya çalışıyorum. Tamamen hobi yani. En büyük kupon 7 TL oda arkadaşın kuponuna benim eklettiğim maçtan dolayı yatması sebebiyle onun istediği maçlara bir kupon yaptım.

    Zaten bu kadar kaybedince bırakıcam artık. Giden para az buz değil.
  • 30-08-2010, 13:37:23
    #4
    yok dostum yaş önemli 16sında başlarsın 20sinde ganyan bayisinden çıkmazsın doğum günün şimdiden kutlu olsun. iddaa tiyoların varsa bana da söyle:P
  • 30-08-2010, 13:43:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [Yaş: 16] eğer gerçekten yaşın doğruysa bak hevesini almışsın ama bu kadar yeterli bence bir daha oynama hiç bulaşma
    Bağımlılık açısından söylemiş yanlış anlaşılmasın
  • 30-08-2010, 13:53:50
    #6
    Genelde kumarı oynatan kazanır.
  • 30-08-2010, 13:59:37
    #7
    bence ikisinin karışımı dene dene illaki tutacaktır
  • 30-08-2010, 15:46:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İnşallah bakalım. 1-2 daha oynayacağım. İşin garibi yatan bir kuponumda favori takım 1.15 oranı vardı ve berabere kaldı. Gelde çıldırma.
  • 30-08-2010, 17:19:57
    #9
    bence sen oynamadan önce bi abdest al öyle oyna cenabetusss