Şanssızlık mı? Bilgisizlik mi? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şanssızlık mı? Bilgisizlik mi?
21
●
1.185
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Şanssızlık mı? Bilgisizlik mi?
1
2
3
30-08-2010, 17:49:01
#19
PaSaSa
Euro38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 Gün Sürekli Abdest Alsamda İflah Olmaz Diyosun Yani
kanına işlemiş artık malesef
bence bir an önce bırak oynamayı daha fazla kaybetmeden
30-08-2010, 17:49:38
#20
ugurcg
Kasa her zaman kazanır.
30-08-2010, 18:12:13
#21
Suvari
üzelme 2 yıl önce arkadaşlarla toplu bir kupon yaptıydık bütün maçlar tuttu sadece 1,?? - 10 veren bi maç vardı . biz oran çok düşük kesin alır diye ona da en sonunda oynamıştık. kaybettiler.
04-09-2010, 00:38:09
#22
Bekq
Üyeliği durduruldu
Yok abi.
Bırakıyorum ben.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler