• 28-08-2010, 01:30:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    okul sağlık raporu istiyor 1 eylüle kadar.
    tüberküloz,eliza,hepatit b ve kan grubu testinin olduğu sağlık raporu. testlerin çıkması ne kadar sürer ben pazartesi yaptıracam ve salı 1.45 te ankaraya gidecem gidene kadar çıkar mı bu testler ve sağlık raporu bu testlerden ayrı mı oluyor bi açıklar mısınız?
  • 28-08-2010, 01:41:38
    #2
    benim için çok önemli yardım edin lütfen?
  • 28-08-2010, 02:18:47
    #3
    Artık bir arıza yoksa sabah 10:00 a kadar veriyorsun akşam üzeri 15:00 da çıkıyor.
    Kan testi sonuçları sonra doktor filan ilgilencek evrakları doldurçak oda ertesi gün e sarka bilir yarın git hemen test yaptır.
  • 28-08-2010, 02:45:49
    #4
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık bir arıza yoksa sabah 10:00 a kadar veriyorsun akşam üzeri 15:00 da çıkıyor.
    Kan testi sonuçları sonra doktor filan ilgilencek evrakları doldurçak oda ertesi gün e sarka bilir yarın git hemen test yaptır.
    haftasonu olduğu için yaptıramıyorum maalesef pazartesşye kaldı hepsi
  • 28-08-2010, 02:50:32
    #5
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haftasonu olduğu için yaptıramıyorum maalesef pazartesşye kaldı hepsi
    Özel hasteneleri kabul ederse orada yaptırın biraz paranız gider ama 150 TL kadar.
  • 28-08-2010, 03:03:08
    #6
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel hasteneleri kabul ederse orada yaptırın biraz paranız gider ama 150 TL kadar.
    sağlık ocağından 10 tl civarında bi miktar gidiyormuş sanırım 2 günde halledebilirim diye düşünüyorum aksi bir durum çıkmazsa. mesak ettiğim kimi diyor bu testleri sağlık ocağında yaptır diğeri hastanede nerde yaptıracağım bunları?
  • 28-08-2010, 03:13:33
    #7
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlık ocağından 10 tl civarında bi miktar gidiyormuş sanırım 2 günde halledebilirim diye düşünüyorum aksi bir durum çıkmazsa. mesak ettiğim kimi diyor bu testleri sağlık ocağında yaptır diğeri hastanede nerde yaptıracağım bunları?
    Sağlık ocağında bizim burada laboratuvar yok ama 300 metre ilerde olan hastaneye veriyorlar oradan 3 de sonuçları alıyorlar ona göre tahsis veriyorlar birde rapor filan eğer laboratuvar var ise yapar yok ise yolluyorsa hastaneye olur orada da bir sorarsın.
  • 28-08-2010, 03:15:45
    #8
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık ocağında bizim burada laboratuvar yok ama 300 metre ilerde olan hastaneye veriyorlar oradan 3 de sonuçları alıyorlar ona göre tahsis veriyorlar birde rapor filan eğer laboratuvar var ise yapar yok ise yolluyorsa hastaneye olur orada da bir sorarsın.
    evet öyleymiş eğer sağlık ocağının imkanı yoksa ki büyük ihtimal olmuyor hiç biyerde ondan hastaneye yolluyorlarmış. yanlış öğrenmediysem rapor vs. sağlık güvencesine girmiyormuş ve ssk karşılamıyormuş yani parası neyse veriyormuşuz 100 tl civarında bi para gidiyormuş bilginiz var mı?
  • 28-08-2010, 03:16:16
    #9
    İçlerinden biri 3 günde açıklanmıştı öyle hatırlıyorum. ( Hepatit testi olabilir. ) Eliza testi aynı günde belli oluyor.