HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlık ocağında bizim burada laboratuvar yok ama 300 metre ilerde olan hastaneye veriyorlar oradan 3 de sonuçları alıyorlar ona göre tahsis veriyorlar birde rapor filan eğer laboratuvar var ise yapar yok ise yolluyorsa hastaneye olur orada da bir sorarsın.
evet öyleymiş eğer sağlık ocağının imkanı yoksa ki büyük ihtimal olmuyor hiç biyerde ondan hastaneye yolluyorlarmış. yanlış öğrenmediysem rapor vs. sağlık güvencesine girmiyormuş ve ssk karşılamıyormuş yani parası neyse veriyormuşuz 100 tl civarında bi para gidiyormuş bilginiz var mı?