• 25-08-2010, 20:42:51
    #1
    merhaba arkadaşlar,

    Allah nasip ederse bu sene düzce akçakoca meslek yüksek okulunda dış ticaret okuyacağım. düzce akçakoca'da üniversite okuyan arkadaşlar var mı aramızdan, tanışıp bir muhabbet etmek isterim .
  • 25-08-2010, 21:56:47
    #2
    Bende dış ticaret okuyacağım fakat Edirne'de. Beklerim herkezi Ev varsa geliriz bi ara Düzce'ye
  • 25-08-2010, 22:00:26
    #3
    dzc
    Üyeliği durduruldu
    düzceye gelince her konuda yardımcı olurum pm atman yeterli. merkezdeyim
  • 25-08-2010, 22:03:38
    #4
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende dış ticaret okuyacağım fakat Edirne'de. Beklerim herkezi Ev varsa geliriz bi ara Düzce'ye
    aynı bölümden birini görmek güzel. gidelim bir tanıyalım oraları eve çıkmayı planlıyorum zaten, beklerim ziyaretini.

    dzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düzceye gelince her konuda yardımcı olurum pm atman yeterli. merkezdeyim
    teşekkürler dostum, düzce'ye geldiğimde görüşürüz inşaallah p.m attım .
  • 30-08-2010, 00:21:07
    #5
    Hayırlı olsun hacı.
  • 30-08-2010, 00:22:22
    #6
    Bu sene ordayım bende inş.