Bende dış ticaret okuyacağım fakat Edirne'de. Beklerim herkezi

Ev varsa geliriz bi ara Düzce'ye
aynı bölümden birini görmek güzel.

gidelim bir tanıyalım oraları eve çıkmayı planlıyorum zaten, beklerim ziyaretini.
düzceye gelince her konuda yardımcı olurum pm atman yeterli. merkezdeyim
teşekkürler dostum, düzce'ye geldiğimde görüşürüz inşaallah p.m attım .