• 25-08-2010, 18:45:54
    #19
    Üyeliği durduruldu
    konudışı

    __________________
    __________________
    __________________


    hayaletimsi senin mesajlardan sonra bunlar niye çıkıyor anlamadım
  • 25-08-2010, 18:54:51
    #20
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konudışı

    __________________
    __________________
    __________________


    hayaletimsi senin mesajlardan sonra bunlar niye çıkıyor anlamadım
    imza olmasın
  • 25-08-2010, 18:56:16
    #21
    40 dakika kaldı burada hocam ne yapalım açalımmı ?
  • 25-08-2010, 19:17:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Bunu söyleyen hoca zorlanıyor galba oruç tutarken, baksanıza süreyi azaltmaya bakıyor. 40 dakika için riske atmaya gerek yok, Allah cümlemizin orucunu kabul etsin..

    Hayırlı ramazanlar..
  • 25-08-2010, 19:22:07
    #23
    İşlerine dini alet eden gazete,televizyon gibi medya kuruluşları Allah'ından bulsunlar.Arkadaşım o nasıl bir kelimedir yahu, zulümmüş.Sanki sana kimse zorla oruç tutturuyor, tutma kardeşim kimse seni zorlamıyor ki.Önce Türban şimdi böyle şeyler.
  • 25-08-2010, 19:25:55
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hürriyet gazetesiyse zaten külliyen yalandır.
    Herzaman yaptıkları gibi ortalığı bulandırmaya çalışıyorlar.
  • 25-08-2010, 19:36:12
    #25
    Alıntı
    Arkadaşlar ortalığı bulandırmanın gereği yok, orucu saate göre tutma sende, bak güneşe, etraf aydınlanmayacak şekilde orucuna başla, güneş kaybolunca da aç orucunu. Tabi buna biraz da sen ekle yani sabahtan 20 dk akşam da 20 dk ekle ki sağlam olsun. Ne olmuş 40 dk fazla tutunca. Haberin kaynağını soracaktım da tamam öğrendim. Adamların işi gücü bu da ne diyeyim. Zulme bak hele 40 dk fazla tuttun orucunu. Masum insanları öldürdülerde bu gazetenin sesi çıkmadı amaç belli yavaş yavaş başörtüsü ile başlandı oruçla devam edecek kurban işi ile zaten uğraşıyorlar namaza da saldırıldığında iş tamamdır.
    bu mesajıma - rep veren verene sesleniyorum safını belli edeceksen herkes bilsin seni burda. rep vermeninde bir adabı var soruyor orda sana niçin rep veriyorsun yorum kısmına - deme en azından küçük bir açıklama yaz.

    malum gazeteler başkalarına dini kullanıyorsunuz diye taş atıyorlar kendileri ise zekeria gibi adamlarla dini yorumluyor. Allah islah etsin seni ve sizin gibi gazeteleri.
  • 25-08-2010, 19:56:48
    #26
    @delikanli53

    Parti kurup oy toplama çabalarından kurtulmanız, her konuyu tartışmaya çekebilecek kanıtsız mesajlarınızdan arınmanız ve sevgi-saygı-hoşgörü 3lüsünü benimsemeniz dileğiyle. Etrafa taş atıp, bir kısmı tahrik ederek bir yere varamazsınız. Kaç gündür dikkat ediyorum, güzellikle söyleyim dedim düşüncelerimi sizin yazılarınıza karşı. Güzellik değerlidir, kaybolmadıkça...
  • 25-08-2010, 20:23:39
    #27
    Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @delikanli53

    Parti kurup oy toplama çabalarından kurtulmanız, her konuyu tartışmaya çekebilecek kanıtsız mesajlarınızdan arınmanız ve sevgi-saygı-hoşgörü 3lüsünü benimsemeniz dileğiyle. Etrafa taş atıp, bir kısmı tahrik ederek bir yere varamazsınız. Kaç gündür dikkat ediyorum, güzellikle söyleyim dedim düşüncelerimi sizin yazılarınıza karşı. Güzellik değerlidir, kaybolmadıkça...
    Ben parti kurup oy toplama çabasında değilim. Herkes düşüncesini söylüyor bende düşüncemi söylüyorum. Birilerine taş atma ve ortalığı da kızıştırma peşinde değilim. Ben kimseye saygısızlık yapmadım bu forumda, kimseye küfür etmedim, kimseyi de üzmemeye çalıştım. Etrafa taş atıp bir kısmı tahrik ettiğimi söylüyorsunuz fakat taş attığım bir tarafta olduğunu sanki ima ediyorsunuz. Ben kimseye taş atmıyorum seviye bir şekilde yorum yapmaya çalışıyorum. Yorumlarımda kurallar çerçevesinde. Merak ediyorsan söyleyeyim 2 seçimde de şu anki iktidar partisine oy vermedim (oy kullanmadım) bu mesajıda buna getirmeye çalıştınız sanırım.