Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@delikanli53

Parti kurup oy toplama çabalarından kurtulmanız, her konuyu tartışmaya çekebilecek kanıtsız mesajlarınızdan arınmanız ve sevgi-saygı-hoşgörü 3lüsünü benimsemeniz dileğiyle. Etrafa taş atıp, bir kısmı tahrik ederek bir yere varamazsınız. Kaç gündür dikkat ediyorum, güzellikle söyleyim dedim düşüncelerimi sizin yazılarınıza karşı. Güzellik değerlidir, kaybolmadıkça...
Ben parti kurup oy toplama çabasında değilim. Herkes düşüncesini söylüyor bende düşüncemi söylüyorum. Birilerine taş atma ve ortalığı da kızıştırma peşinde değilim. Ben kimseye saygısızlık yapmadım bu forumda, kimseye küfür etmedim, kimseyi de üzmemeye çalıştım. Etrafa taş atıp bir kısmı tahrik ettiğimi söylüyorsunuz fakat taş attığım bir tarafta olduğunu sanki ima ediyorsunuz. Ben kimseye taş atmıyorum seviye bir şekilde yorum yapmaya çalışıyorum. Yorumlarımda kurallar çerçevesinde. Merak ediyorsan söyleyeyim 2 seçimde de şu anki iktidar partisine oy vermedim (oy kullanmadım) bu mesajıda buna getirmeye çalıştınız sanırım.