• 24-08-2010, 01:30:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar üniversiteye kayıt için benden sağlık raporu istiyorlar. Çok aşırı fazla birşey istiyorlar

    Ege Meslek Yüksekokulu’nun Su Altı Teknolojisi Programı’na kayıtlanacak adayların, Devlet Hastanesi veya Tıp Fakültesi Hastaneleri’nden
    alacakları;vücut yapısı düzgün olmak; astım,bronşit,epilepsi,nefes darlığı,ileri derecede görme bozukluğu vb. biyolojik bozukluğu olmamak;
    bayılma,histeri,marazi çarpıntı,aşırı psikolojik duyarlık,davranış bozuklukları,kapalı alan korkusu,karanlık korkusu vb.psikolojik ve
    sinirsel hastalıklardan herhangi birine yakalanmış olmamak ile dalışa engel yaratacak fizyolojik bir bozukluğunun olmadığı koşullarına
    uygun Sağlık Kurulu Raporu almaları gerekmektedir.

    Benden para alırlar mı ?

    SSK var bende heralde para almazlar demi?
  • 24-08-2010, 01:47:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kalp rahatsızlğın varmı diye şey etçeklerdir Sigortan varsa devlet karşılıyor
  • 24-08-2010, 02:00:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    genede para alır diyolar
  • 24-08-2010, 02:22:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    OyuncuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genede para alır diyolar
    A4 kağıtlarını sen götür belki birşey yaparlar
  • 24-08-2010, 03:25:53
    #5
    Resmen check-up a gireceksin devlette bir yere kadar karşılar
  • 24-08-2010, 03:45:26
    #6
    Dostum eğer hastalık varsa açıktan ilk yardım yada acil durumlara çok bakan hastanede doktora bir 100 kafa indire gandi olayı yap doktor a de "Doktor bey az yürüye bilir miyiz maviliklere* doğru"
    * Mavilikler 100 TL
  • 24-08-2010, 21:28:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum eğer hastalık varsa açıktan ilk yardım yada acil durumlara çok bakan hastanede doktora bir 100 kafa indire gandi olayı yap doktor a de "Doktor bey az yürüye bilir miyiz maviliklere* doğru"
    * Mavilikler 100 TL
    O ne hacı abi ?
  • 24-08-2010, 21:35:44
    #8
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum eğer hastalık varsa açıktan ilk yardım yada acil durumlara çok bakan hastanede doktora bir 100 kafa indire gandi olayı yap doktor a de "Doktor bey az yürüye bilir miyiz maviliklere* doğru"
    * Mavilikler 100 TL
    haha çok güldüm ama çıkarsa bi hastalık falan düşünülebilir tabi
  • 24-08-2010, 23:53:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Direk vezneye 117 lira yatır dediler :S Ne yapıcam ben ya burs falanda yok off off