Arkadaşlar üniversiteye kayıt için benden sağlık raporu istiyorlar. Çok aşırı fazla birşey istiyorlar

Ege Meslek Yüksekokulu’nun Su Altı Teknolojisi Programı’na kayıtlanacak adayların, Devlet Hastanesi veya Tıp Fakültesi Hastaneleri’nden
alacakları;vücut yapısı düzgün olmak; astım,bronşit,epilepsi,nefes darlığı,ileri derecede görme bozukluğu vb. biyolojik bozukluğu olmamak;
bayılma,histeri,marazi çarpıntı,aşırı psikolojik duyarlık,davranış bozuklukları,kapalı alan korkusu,karanlık korkusu vb.psikolojik ve
sinirsel hastalıklardan herhangi birine yakalanmış olmamak ile dalışa engel yaratacak fizyolojik bir bozukluğunun olmadığı koşullarına
uygun Sağlık Kurulu Raporu almaları gerekmektedir.

Benden para alırlar mı ?

SSK var bende heralde para almazlar demi?