• 24-08-2010, 02:41:17
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Allah bağışlasın çok yakışıklı. Benden bile yakışıklı

    Şaka bir yana şimdiden üyeliğini açsanız büyüyünce çok değişik olur. Bebeklikken açılmış üyelik tuhaf olur.
  • 24-08-2010, 02:41:36
    #38
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Aman hocam buraya fotoğraf koyulur mu nazar değdireceksiniz çocuğa

    Allah analı babalı büyütsün, vatana millete faydalı bir çocuk olur inşallah..
  • 24-08-2010, 04:25:42
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Allah bağışlasın. Allah analı babalı büyütsün..
  • 24-08-2010, 11:59:25
    #40
    TugaySena33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artiste bak sen ya Maşallah geleceğin r10ncusu
    Allah analı babalı büyütsün
    İlk bebek r10 üyesi
    Allah razı olsun

    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah analı babalı büyütsün
    Allah utandırmasın.
    İlerde İnşALLAh hayırlı bir evlat olur
    Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Allah razı olsun

    Frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artiz gibi maaşallah
    Allah bağışlasın, ileride bizede bu duyguyu nasip etsin yarabbim..
    Allah bu duyguyu herkese nasip etsin

    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seneye bitanede ben yapacam bunlardan dediklerine göre çok tatlı oluyormuş bütün hayatın işin gücün bu oluyormuş
    1 milyoncularda satıyorlar hazırını

    ZaLDaBaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bağışlasın... Maşallah. Yakışıklıymış kerata
    Allah razı olsun.

    PostratoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah abi şimdi post kastırmaya başlarsan senin yaşına gelene kadar 1278371238172983 postu olur
    Sende moruk ettin bizi be

    PaLuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bağışlasın + Allah Bizede nasip etsin
    Allah razı olsun. Allah herkese hayırlı evlat nasip etsin.

    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bağışlasın çok yakışıklı. Benden bile yakışıklı
    Şaka bir yana şimdiden üyeliğini açsanız büyüyünce çok değişik olur. Bebeklikken açılmış üyelik tuhaf olur.
    Çekirdekten yetiştireceğiz

    miraged adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam buraya fotoğraf koyulur mu nazar değdireceksiniz çocuğa
    Allah analı babalı büyütsün, vatana millete faydalı bir çocuk olur inşallah..
    Abileri ablaları maşallah der, burdan zarar gelmez bize

    Muroyives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bağışlasın. Allah analı babalı büyütsün..
    Allah razı olsun.
  • 24-08-2010, 13:38:09
    #41
    Allah bağışlasın Şimdiden al üyeliğini iyi düşünmüşsün eskilerden olsun o da, yeni olursa ezilir
  • 24-08-2010, 13:54:27
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Allah bağışlasın hocam, çok tatlı sevimli

    Allah nazarlardan saklasın.



    Darısı başımıza
  • 24-08-2010, 21:57:34
    #43
    rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bağışlasın Şimdiden al üyeliğini iyi düşünmüşsün eskilerden olsun o da, yeni olursa ezilir
    Dimi ya büyüyünce yazar,
    "ben bebeklik yasimda basladim bu isleye sen ne diyoysun "

    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bağışlasın hocam, çok tatlı sevimli

    Allah nazarlardan saklasın.



    Darısı başımıza
    Allah razı olsun, Allah hayırlı evlat nasip etsin sizlerede
  • 25-08-2010, 00:01:27
    #44
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dimi ya büyüyünce yazar,
    "ben bebeklik yasimda basladim bu isleye sen ne diyoysun "



    Allah razı olsun, Allah hayırlı evlat nasip etsin sizlerede
    Amin! inşallah.
  • 25-08-2010, 01:03:53
    #45
    Maaşallah , Allah'ım nazarladan saklasın...
    Allah'ım herkese hayırlı bir evlat vermeyi nasip etsin arkadaşlar...