delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dimi ya büyüyünce yazar,
"ben bebeklik yasimda basladim bu isleye sen ne diyoysun "



Allah razı olsun, Allah hayırlı evlat nasip etsin sizlerede
Amin! inşallah.