• 30-06-2008, 02:51:22
    #37
    Zamanında gerçekten de çok çok çook detaylı araştırmıştım, sonuçta vazgeçtim. Güvenlik sorunu çok fazlaymış. Benim araştırdığım zamanda Ukrayna hakkındaki en büyük sıknıtı güvenlik ile alakalıydı.

    Tabii bir de oraya gidip okulu her sene geçmeniz lazım, takılmadan. Neticede aileniz size parayı gönderecek, bakacak ve sizden beklenilen takılmadan 4 senede bitirmeniz ve geri dönmeniz.

    Bir de Ukrayna'da öğrenci olmak zor aslında. Tahminimce yani. Düşünsene kafanı ne tarafa çevirsen bir afet. Zor iş, Türkiyede kolayca bitirebilirsin .
  • 30-06-2008, 03:01:56
    #38
    benim dayı oglu var ukraynada,gayet memnun.aslında bende gitmek istemiyor degilim
  • 01-07-2008, 21:59:12
    #40
    [media]http://www.rehberukrayna.net/images/sections/alper.jpg[/media]
    anıtın ordaki 'arkadas canlısı' arkadaslara bakın yaa

    bende australia'da eğitim düşünüyordum.. ama burası daha ucuz.. burayami gitsem ki.. bunların diplomalarıda aynı şekilde etkili midir.. yök tarafindan kabul edilmiş midir..
  • 01-07-2008, 22:06:14
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu defade Ruslarla falan ilgilenmekten okuyamayız be
    ama harika bi yer resimler için teşekkürler.
  • 01-07-2008, 22:09:59
    #42
    Yüksek lisans için paketleriniz mevcut mu?
  • 01-07-2008, 22:13:29
    #43
    Üyeliği durduruldu
    3500$ okul için deseniz 3000$ da cebe 6500$ bence uygun 1 2 aylık dil eğitimi için bukadar para harcanıyor 1 sene için ucuz geldi İngiltere Amerika vs olsa gitmek isterdim ukrayna sanmam
  • 01-07-2008, 22:32:34
    #44
    KArı-kız ıcın uygun 1 yer

    Yurtta dandıkmıs
  • 02-07-2008, 10:58:47
    #45
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KArı-kız ıcın uygun 1 yer
    Yurtta dandıkmıs
    Beş yıldızlı bir otel bekliyordun sanırım


    _D.m.X_ , ruslarla elbette ilgileneceksin ama dil için. Bir süre sonra kendin sıkılırsın zaten sürekli kız sürekli kız

    DooMsDaY, Ukraynada bi kaç bölümün denkliği var bildiğim kadarıyla.Alacağın diplomanın da bir çok ülkede geçeriliği var.Türkiyede özel sektörde iş bulabilirsin o diploma ile.Tıp fakültesi için aynı şeyleri söyleyemeyecem maalesef.Tıpın durumları biraz karışık.Okulu bitirdikten sonra Türkiyedeki denklik sınavını verirsen alacağın diplomanın denkliği olur.