Tabii bir de oraya gidip okulu her sene geçmeniz lazım, takılmadan. Neticede aileniz size parayı gönderecek, bakacak ve sizden beklenilen takılmadan 4 senede bitirmeniz ve geri dönmeniz.
Bir de Ukrayna'da öğrenci olmak zor aslında. Tahminimce yani. Düşünsene kafanı ne tarafa çevirsen bir afet. Zor iş, Türkiyede kolayca bitirebilirsin
.