Zamanında gerçekten de çok çok çook detaylı araştırmıştım, sonuçta vazgeçtim. Güvenlik sorunu çok fazlaymış. Benim araştırdığım zamanda Ukrayna hakkındaki en büyük sıknıtı güvenlik ile alakalıydı.
Tabii bir de oraya gidip okulu her sene geçmeniz lazım, takılmadan. Neticede aileniz size parayı gönderecek, bakacak ve sizden beklenilen takılmadan 4 senede bitirmeniz ve geri dönmeniz.
Bir de Ukrayna'da öğrenci olmak zor aslında. Tahminimce yani. Düşünsene kafanı ne tarafa çevirsen bir afet. Zor iş, Türkiyede kolayca bitirebilirsin

.