• 18-08-2010, 13:43:07
    #1
    para elimde kaldıkça harcıyorum, banka hesabı açmayı düşünüyorum, bu işin masrafı nedir, nasıl yapılır, neler gereklidir ? duyduğuma göre bankalar senelik kesinti falan yapıyomuş, hangi banka ne kadar kesinti yapar vs.

    bilgisi ve önerisi olanlardan yardım bekliyorum
  • 18-08-2010, 13:46:24
    #2
    garanti yahut ziraat bank
  • 18-08-2010, 13:57:34
    #3
    Kuveyt Türk

    Neden mi?
    Aylık yıllık veya hiçbir ad altında kesinti yapmıyor hesap işletim ücreti yok
    Kredi kartı yıllık 6 aylık vs. ücreti yok
    Eft ücretsiz (internetten)
    Çek takası 5 lira işine yarar belki
    Türkiye üzerindeki herhangi bir şubesinden para yatırmaya provizyon ücreti yok
    Eft saati 17,30 a kadar sürüyor
    İnternet bankacılığında güvenlik ödülü var
    Müşteri hizmetleri çok ilgili


    Garanti, İş bankası, Fortis ve HSBC ile çalıştım hiç memnun kalmamıştım.
  • 18-08-2010, 14:03:26
    #4
    KBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti yahut ziraat bank
    neden garanti yahut ziraat ?
    teşekkür ederim

    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuveyt Türk

    Neden mi?
    Aylık yıllık veya hiçbir ad altında kesinti yapmıyor hesap işletim ücreti yok
    Kredi kartı yıllık 6 aylık vs. ücreti yok
    Eft ücretsiz (internetten)
    Çek takası 5 lira işine yarar belki
    Türkiye üzerindeki herhangi bir şubesinden para yatırmaya provizyon ücreti yok
    Eft saati 17,30 a kadar sürüyor
    İnternet bankacılığında güvenlik ödülü var
    Müşteri hizmetleri çok ilgili


    Garanti, İş bankası, Fortis ve HSBC ile çalıştım hiç memnun kalmamıştım.

    teşekkür ederim öneriniz için ama bulunduğum ilçede kuveyt türk yok
  • 18-08-2010, 14:06:15
    #5
    Ben de Kuveyt Türk'ü tavsiye ederim.
  • 18-08-2010, 14:07:24
    #6
    Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de Kuveyt Türk'ü tavsiye ederim.
    malesef bulunduğum ilçede kuveyt türk yok
  • 18-08-2010, 14:08:42
    #7
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef bulunduğum ilçede kuveyt türk yok
    Başka bir yerden açtırabilirsin. Zaten bir kere gideceksin. Ondan sonra şube ile alakan olmaz.
  • 18-08-2010, 15:43:23
    #8
    Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bir yerden açtırabilirsin. Zaten bir kere gideceksin. Ondan sonra şube ile alakan olmaz.
    o zaman para yatırma para çekme işlemlerini falan nasıl yapıcam ?
  • 18-08-2010, 15:44:31
    #9
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman para yatırma para çekme işlemlerini falan nasıl yapıcam ?
    Başka atmlerden yapabilirsin.(bir miktar karşılığında)