para elimde kaldıkça harcıyorum, banka hesabı açmayı düşünüyorum, bu işin masrafı nedir, nasıl yapılır, neler gereklidir ? duyduğuma göre bankalar senelik kesinti falan yapıyomuş, hangi banka ne kadar kesinti yapar vs.
bilgisi ve önerisi olanlardan yardım bekliyorum
banka hesabı ? hangi bankayı seçmeliyim ?
22
●2.037
- 18-08-2010, 13:57:34Kuveyt Türk
Neden mi?
Aylık yıllık veya hiçbir ad altında kesinti yapmıyor hesap işletim ücreti yok
Kredi kartı yıllık 6 aylık vs. ücreti yok
Eft ücretsiz (internetten)
Çek takası 5 lira
işine yarar belki
Türkiye üzerindeki herhangi bir şubesinden para yatırmaya provizyon ücreti yok
Eft saati 17,30 a kadar sürüyor
İnternet bankacılığında güvenlik ödülü var
Müşteri hizmetleri çok ilgili
Garanti, İş bankası, Fortis ve HSBC ile çalıştım hiç memnun kalmamıştım. - 18-08-2010, 14:03:26neden garanti yahut ziraat ?KBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim
delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim öneriniz için ama bulunduğum ilçede kuveyt türk yok
- 18-08-2010, 14:07:24malesef bulunduğum ilçede kuveyt türk yokPasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2010, 14:08:42Başka bir yerden açtırabilirsin. Zaten bir kere gideceksin. Ondan sonra şube ile alakan olmaz.scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2010, 15:43:23o zaman para yatırma para çekme işlemlerini falan nasıl yapıcam ?Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2010, 15:44:31Başka atmlerden yapabilirsin.(bir miktar karşılığında)scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işine yarar belki