para elimde kaldıkça harcıyorum, banka hesabı açmayı düşünüyorum, bu işin masrafı nedir, nasıl yapılır, neler gereklidir ? duyduğuma göre bankalar senelik kesinti falan yapıyomuş, hangi banka ne kadar kesinti yapar vs.
bilgisi ve önerisi olanlardan yardım bekliyorum