Gel Otur Yanıma Kayseri (Kendi Şiirim) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gel Otur Yanıma Kayseri (Kendi Şiirim)
2
●
429
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gel Otur Yanıma Kayseri (Kendi Şiirim)
10-08-2010, 17:31:51
#1
Metehan
----------------
10-08-2010, 18:01:54
#2
Adamin1i
ilginç, değişik güzel olmuş.
14-08-2010, 12:31:00
#3
Metehan
Adamin1i adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilginç, değişik güzel olmuş.
Teşekkür ederim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler