Konu
Gel Otur Yanıma Kayseri (Kendi Şiirim)
14-08-2010, 12:31:00
#3
Metehan
Adamin1i adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilginç, değişik güzel olmuş.
Teşekkür ederim.