• 27-07-2010, 17:19:34
    #1
    eskişehirden gelin alıcaz, belki bilirsiniz gelin alınırken kapı parası verilir, eskişehirin adeti nedir ? ne kadar para verilir ? bilgisi olan var mı ?

    az verip mahçup çok verip enayi olmak istemiyoruz da
  • 27-07-2010, 17:49:31
    #2
    Ben Eskişehirde Yaşıyorum Ama Merkezde Böyle Bir Olaya Denk Gelmedim Ama Burdaki Çocuklar Acayip. Gelin Arabasının Önüne Atlarlar Giderken Dikkat Ediniz Derim
  • 27-07-2010, 20:36:05
    #3
    Toprak bastı parasını diyorsun sen 200 den 600 700 e kadar çıkıyor gençler ne isterse pazarlığına bağlı yani
  • 27-07-2010, 21:50:59
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Büyük ihtimal araba ile gelin almada yolu kapatırlar, 100-300 arası birşey'e mal olur artık gençlere bağlı. Çok kullanılmasada halen var nadir görüyorum.
  • 28-07-2010, 12:27:54
    #5
    teşekkür ederim arkadaşlar cevaplarınız için