Konu
eskişehirli olan var mı ? bi sorum olucak da
27-07-2010, 21:50:59
#4
Venom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Büyük ihtimal araba ile gelin almada yolu kapatırlar, 100-300 arası birşey'e mal olur artık gençlere bağlı. Çok kullanılmasada halen var nadir görüyorum.