Bugün Güven parka gittim ve ne gördüm :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün Güven parka gittim ve ne gördüm :)
6
●
522
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bugün Güven parka gittim ve ne gördüm :)
18-07-2010, 19:09:58
#1
canercanbaz
Arkadaşlar baktım reklam panosunda xp yi görünce dedim bi resmini çekeyim r10'a koyarım
Shutting down..
18-07-2010, 19:11:49
#2
NesilNet
Üyeliği durduruldu
değil mi güven işletim sistemi beklerken ne çıktı neyse bizde bunu kullanıyoruz
18-07-2010, 19:15:58
#3
canercanbaz
NesilNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
değil mi güven işletim sistemi beklerken ne çıktı neyse bizde bunu kullanıyoruz
Tesadüf farketmedim ben arkadaşım söyledi aa xp logosu değil mi şu diye baktım cort
18-07-2010, 20:55:59
#4
Mysta
ewt bizde gördük xD
18-07-2010, 21:04:01
#5
canercanbaz
Mysta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ewt bizde gördük xD
Hımm. Mesaj attım reklam panosu firmasına dikkatli olun diye
18-07-2010, 21:07:29
#6
AKServer
Üyeliği durduruldu
ankara dimi bu
askerlik anılarım depreşti birden
19-07-2010, 09:40:58
#7
canercanbaz
AKServer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ankara dimi bu
askerlik anılarım depreşti birden
Evet ankara
Kızılay/Güvenpark
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler