• 18-07-2010, 19:09:58
    #1
    Arkadaşlar baktım reklam panosunda xp yi görünce dedim bi resmini çekeyim r10'a koyarım Shutting down..

  • 18-07-2010, 19:11:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    değil mi güven işletim sistemi beklerken ne çıktı neyse bizde bunu kullanıyoruz
  • 18-07-2010, 19:15:58
    #3
    NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değil mi güven işletim sistemi beklerken ne çıktı neyse bizde bunu kullanıyoruz
    Tesadüf farketmedim ben arkadaşım söyledi aa xp logosu değil mi şu diye baktım cort
  • 18-07-2010, 20:55:59
    #4
    ewt bizde gördük xD
  • 18-07-2010, 21:04:01
    #5
    Mysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ewt bizde gördük xD
    Hımm. Mesaj attım reklam panosu firmasına dikkatli olun diye
  • 18-07-2010, 21:07:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ankara dimi bu askerlik anılarım depreşti birden
  • 19-07-2010, 09:40:58
    #7
    AKServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ankara dimi bu askerlik anılarım depreşti birden
    Evet ankara Kızılay/Güvenpark