Konu
Bugün Güven parka gittim ve ne gördüm :)
18-07-2010, 19:09:58
#1
canercanbaz
Arkadaşlar baktım reklam panosunda xp yi görünce dedim bi resmini çekeyim r10'a koyarım
Shutting down..