• 11-07-2010, 12:33:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamun Aleyküm;
    Bundan 2 gün önce laptop'un pilini %100 doldurup bilgisayarı kapattıktan sonra şarj aletini çıkarmıştım.
    Şimdi ise o günden beri ilk açışım, %6 kalmış pil.
    Acaba bi sorun falan mı var? Daha 2 haftalık laptop.
  • 11-07-2010, 12:49:18
    #2
    Reveloper
    Hocam direk servise götürün elektrik akımından dolayı sorun olmuştur. Birde elektrik akımı düzenleyen prizler var onlardan alırsanız notebook sağlığı açısından
  • 11-07-2010, 13:45:25
    #3
    en iyisi 50-60 liraya bi ups alıp onla beraber kullanmak