Selamun Aleyküm;
Bundan 2 gün önce laptop'un pilini %100 doldurup bilgisayarı kapattıktan sonra şarj aletini çıkarmıştım.
Şimdi ise o günden beri ilk açışım, %6 kalmış pil.
Acaba bi sorun falan mı var? Daha 2 haftalık laptop.