• 06-07-2010, 15:53:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bir yetkili merci ile görüşmelisin bence.
  • 06-07-2010, 20:38:25
    #11
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yetkili merci ile görüşmelisin bence.
    evet sanırım o şekilde daha iyi olucak
  • 06-07-2010, 20:42:31
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet sanırım o şekilde daha iyi olucak
    Başın sağolsun tekrar.
    HHO, KHO da falan özel kont. var 1. derece şehit yakınları için. En son kardelen elif başladı teğmen öğretmen olarak. Özel kont. var şehit yakınları için.
  • 07-07-2010, 13:13:31
    #13
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başın sağolsun tekrar.
    HHO, KHO da falan özel kont. var 1. derece şehit yakınları için. En son kardelen elif başladı teğmen öğretmen olarak. Özel kont. var şehit yakınları için.
    Teşekkürler hocam...
    O zaman direk okuduğumuz bölüme göre bir yere atanıyoruz öyle mi?
  • 07-07-2010, 14:02:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle başınız daha sonra vatan sağolsun.
    Çok rahatlıkla YGS barakını geçerek polis olabilirsiniz (140 puan)
    Şehit yakınları polis olurken kontenjana tabi olmadan direk mesleğe girebiliyor.