Başın sağolsun tekrar.
HHO, KHO da falan özel kont. var 1. derece şehit yakınları için. En son kardelen elif başladı teğmen öğretmen olarak. Özel kont. var şehit yakınları için.
Teşekkürler hocam...
O zaman direk okuduğumuz bölüme göre bir yere atanıyoruz öyle mi?