• 02-07-2010, 01:30:27
    #19
    oy verdim
  • 02-07-2010, 09:17:12
    #20
    CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    incide konu aç anında birinci yaparlar
    Sonuncu yaparlar usta.

    Tıkladım.
  • 02-07-2010, 09:25:11
    #21
    1. Olana kaset filan mı çıkartıcaklar napcaklar ve arkadaş kaçıncı sırada..
  • 02-07-2010, 10:10:28
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sesi güzel bence ama saç stilini değiştirse iyi olur diye düşünüyorum

    Oyumu kullandım umarım başarılı olur
  • 02-07-2010, 10:33:43
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende tıkladım inşAllah başarılı olur
  • 02-07-2010, 12:34:26
    #24
    Üyeliği durduruldu
    bende tıkladım
  • 02-07-2010, 12:38:56
    #25
    Tıkladım hocam, umarım iyi bir yerlere gelir.
  • 02-07-2010, 13:30:09
    #26
    Üyeliği durduruldu
    umut vaat ediyor dedik bakalım seside güzel hani
  • 02-07-2010, 14:23:30
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tıkladım,başarılı olur inşaallah