• 01-07-2010, 22:09:26
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende tikladim.
  • 01-07-2010, 22:13:51
    #11
    Bende tıkladım. Bi yerlere gelirse tıklarla geldiğini unutmaz umarım
  • 01-07-2010, 22:31:56
    #12
    Sağlam yerden torpilli bu arkadaş.
  • 01-07-2010, 22:33:13
    #13
    Tıkladım. Hakkında hayırlısı olsun..
  • 01-07-2010, 22:34:22
    #14
    Yolladım hocam hayırlı olsun
  • 01-07-2010, 22:35:54
    #15
    Verdim oyumu
  • 01-07-2010, 23:58:33
    #16
    Arkadaşlar gerçekten başarılı olduğu için paylaştım . bu arkadaş korolar çarpışıyor'dada vardı . Gerçekten başarılıdır . Eğer beğenmezseniz tık atmayabilirsiniz takdir sizlere aittir ben ufak bir ricada bulundum ama görüşlerimiz farklı olabilir tabiki . Oy veren vermeyen herkese milyonlarcakez teşekkürler...
  • 02-07-2010, 00:57:27
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hiç umut vaad etmiyor ama oyladım
  • 02-07-2010, 01:08:25
    #18
    OY'lar etki ediyorsa 2-3 saat uğraşıp program yapalım ttnet ip'lerinden tıklama yaparız bolca (: