sevgilimle bovling oynıcaz ama neyine ?
20
●1.117
- 30-06-2010, 16:10:12Editlenmiştir. Niyetimi anladığına sevindim.scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi oyunlar.
- 30-06-2010, 16:15:41Bak en iyi öneri benim ki. Çok çekişmeli bi' maç olur..scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2010, 16:17:51olabilir aslındaBarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama KSK de göztepe forması giymek, göztepede KSK forması giymek intahar olur
- 30-06-2010, 16:32:00tish-o.com.tr den t-shirt bastırın
birinde BEN YENDİM
Diğerinde O YENDİ
olsun. Maç sonrası sonuca göre giyip gezin + 3 buluşmada giyin
- 30-06-2010, 16:36:08Yenildikten sonra düşünsene kızın parayı vermediğini unutmuşluğa getirdiğini.utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaş ne diyecek ?
Ya aşkitom şu köşede bana parayı verde yemekleri alayımmı
Yemek fikri gerçekten olmaz gibime geliyor ama forma veya baskılı t-shirt gerçekten olabilir. Hem sürekli giyilebilecek birşey ortaya çıkarr hemde her gördüğünde o anki ezikliği hissettirebilecek
- 30-06-2010, 16:37:05güzel fikir, teşekkürler, bu kesinlikle olucak, sıra geldi diğer cezalaracmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kendime yakıştırmam
yenersem o da KARŞIYAKA forması giymez, koyu göztepeli çünkü
teşekkürler