• 30-06-2010, 16:04:28
    #10
    Yenilirsen Göztepe forması giy.
  • 30-06-2010, 16:08:27
    #11
    hayatta giymem yenersem o da KARŞIYAKA forması giymez, koyu göztepeli çünkü
  • 30-06-2010, 16:10:12
    #12
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajındaki resimleri editlersen sevinirim, kötü niyetle eklemediğini düşünüyorum, baskılı t-shirt fikri fena değil teşekkürler
    Editlenmiştir. Niyetimi anladığına sevindim. iyi oyunlar.
  • 30-06-2010, 16:15:41
    #13
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatta giymem yenersem o da KARŞIYAKA forması giymez, koyu göztepeli çünkü
    Bak en iyi öneri benim ki. Çok çekişmeli bi' maç olur..
  • 30-06-2010, 16:17:51
    #14
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak en iyi öneri benim ki. Çok çekişmeli bi' maç olur..
    olabilir aslında ama KSK de göztepe forması giymek, göztepede KSK forması giymek intahar olur
  • 30-06-2010, 16:32:00
    #15
    tish-o.com.tr den t-shirt bastırın

    birinde BEN YENDİM
    Diğerinde O YENDİ

    olsun. Maç sonrası sonuca göre giyip gezin + 3 buluşmada giyin
  • 30-06-2010, 16:33:23
    #16
    İnsan içinde almayın sizde sevgilinizden parayı
    Çaktırmadan size versin gidin siz alın yemekleri n'olcak yani
  • 30-06-2010, 16:36:08
    #17
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan içinde almayın sizde sevgilinizden parayı
    Çaktırmadan size versin gidin siz alın yemekleri n'olcak yani
    Yenildikten sonra düşünsene kızın parayı vermediğini unutmuşluğa getirdiğini.

    Bu arkadaş ne diyecek ?

    Ya aşkitom şu köşede bana parayı verde yemekleri alayımmı

    Yemek fikri gerçekten olmaz gibime geliyor ama forma veya baskılı t-shirt gerçekten olabilir. Hem sürekli giyilebilecek birşey ortaya çıkarr hemde her gördüğünde o anki ezikliği hissettirebilecek
  • 30-06-2010, 16:37:05
    #18
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tish-o.com.tr den t-shirt bastırın

    birinde BEN YENDİM
    Diğerinde O YENDİ

    olsun. Maç sonrası sonuca göre giyip gezin + 3 buluşmada giyin
    güzel fikir, teşekkürler, bu kesinlikle olucak, sıra geldi diğer cezalara

    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan içinde almayın sizde sevgilinizden parayı
    Çaktırmadan size versin gidin siz alın yemekleri n'olcak yani

    ben kendime yakıştırmam