scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayatta giymem yenersem o da KARŞIYAKA forması giymez, koyu göztepeli çünkü
Bak en iyi öneri benim ki. Çok çekişmeli bi' maç olur..