• 30-06-2010, 16:29:56
    #10
    tib'e "açın artık şu siteleri arkadaşım." diye mektup gönderecem. valla hep şu siteleri kapadılar o yüzden böyle oluyor.
  • 30-06-2010, 16:31:46
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tib'e "açın artık şu siteleri arkadaşım." diye mektup gönderecem. valla hep şu siteleri kapadılar o yüzden böyle oluyor.
    ahahah iyiydi
  • 30-06-2010, 16:59:35
    #12
    Meta ADS Hizmetleri
    Bunu ne akpartili başkan, ne chpli başkan nede mhpli başkan çözer.

    Bunu çözecek adam zeki olmalı, kadıları aşağılamamalı.

    Kim bu? Mustafa Kemal Atatürk.