Güneydoğu Çözümünü Bulmuş Biri - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Güneydoğu Çözümünü Bulmuş Biri
11
●
776
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Güneydoğu Çözümünü Bulmuş Biri
1
2
30-06-2010, 16:29:56
#10
Alperbil
tib'e "açın artık şu siteleri arkadaşım." diye mektup gönderecem. valla hep şu siteleri kapadılar o yüzden böyle oluyor.
30-06-2010, 16:31:46
#11
Alpero
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Alperbil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tib'e "açın artık şu siteleri arkadaşım." diye mektup gönderecem. valla hep şu siteleri kapadılar o yüzden böyle oluyor.
ahahah
iyiydi
30-06-2010, 16:59:35
#12
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
Bunu ne akpartili başkan, ne chpli başkan nede mhpli başkan çözer.
Bunu çözecek adam zeki olmalı, kadıları aşağılamamalı.
Kim bu? Mustafa Kemal Atatürk.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler