Konu
Güneydoğu Çözümünü Bulmuş Biri
30-06-2010, 16:29:56
#10
Alperbil
tib'e "açın artık şu siteleri arkadaşım." diye mektup gönderecem. valla hep şu siteleri kapadılar o yüzden böyle oluyor.