• 29-06-2010, 00:42:11
    #1
    Öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.

    Arkadaşlar benim için çok önemli birine Facebook'ta arkadaş olarak ekledim. 3 hafta oldu Facebook'a girmesine rağmen hala isteğimi ne kabul etti ne de reddetti. Acaba arkadaşlık isteğim bi hataya kurban mı gitti 3 haftadır en az 10 kişiye arkadaşık isteği yolladım anında kabul ettiler ama diğer tarafta iş yok gibi Saçma gelebilir ama kafayı yemek üzereyim bilerek mi bekletiyor yoksa böyle bi duruma kurban mı gittim

    Teşekkür ederim
  • 29-06-2010, 00:44:41
    #2
    Reddedince karşı tarafta hala onaylamamış gibi gözükür.
  • 29-06-2010, 00:46:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reddedince karşı tarafta hala onaylamamış gibi gözükür.
    Hayır reddedince karşı tarafta ' onay bekliyor ' kısmı yerine ' arkadaş olarak ekle ' kısmı yazar yanlış anlamadıysam..
  • 29-06-2010, 00:49:05
    #4
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır reddedince karşı tarafta ' onay bekliyor ' kısmı yerine ' arkadaş olarak ekle ' kısmı yazar yanlış anlamadıysam..

    Evet denedim reddedince öyle yazıyor Her yolu denedim hala onay bekliyor ama buga mı düştü endişeliyim.
  • 29-06-2010, 00:51:19
    #5
    Arkadaşlık isteğine bir cevap vermemiştir. Ne kabul etmiş ne etmemiş. Teklifin hala o köşede duruyordur.
  • 29-06-2010, 00:53:22
    #6
    bencede hala dusunuyordur yada umrunda degıldır bence faceyle olmaz o ıs yapabılıyorsan yanına gıt
  • 29-06-2010, 00:54:12
    #7
    sant9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bencede hala dusunuyordur yada umrunda degıldır bence faceyle olmaz o ıs yapabılıyorsan yanına gıt

    Hocam durum anlaşıldı belli ama okul bittiğinden elim kolum bağlı Faceden sadece arayı kuracam. Gerisini planladım 3 haftadır neler çektiğimi ben bilirim