Öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.
Arkadaşlar benim için çok önemli birine Facebook'ta arkadaş olarak ekledim. 3 hafta oldu Facebook'a girmesine rağmen hala isteğimi ne kabul etti ne de reddetti. Acaba arkadaşlık isteğim bi hataya kurban mı gitti

3 haftadır en az 10 kişiye arkadaşık isteği yolladım anında kabul ettiler ama diğer tarafta iş yok gibi

Saçma gelebilir ama kafayı yemek üzereyim bilerek mi bekletiyor yoksa böyle bi duruma kurban mı gittim
Teşekkür ederim