• 28-06-2010, 19:42:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evde lanet bir kiracı vardı zar zor çıkardık elektrik borcu 500 tl civarı.Fatura kiracının üstüneydi.Şimdi faturayı kendi üstümüze almak istesek bu borcun ödenmesimi gerekiyor acaba.
  • 28-06-2010, 19:44:28
    #2
    Alıyorlar diye biliyorum ama yinede Bedaş'ı aramanızı öneririrm.
  • 28-06-2010, 19:46:32
    #3
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde lanet bir kiracı vardı zar zor çıkardık elektrik borcu 500 tl civarı.Fatura kiracının üstüneydi.Şimdi faturayı kendi üstümüze almak istesek bu borcun ödenmesimi gerekiyor acaba.
    mantıken borcu kapanmadan devretmezler
  • 28-06-2010, 20:12:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mantıken borcu kapanmadan devretmezler
    yandık o zaman adam 6 milyardan fazla kira borcu taktı.Birde elektrik
  • 28-06-2010, 20:13:22
    #5
    Allah herşeyin hayırlısını versin.
  • 28-06-2010, 20:13:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    webalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yandık o zaman adam 6 milyardan fazla kira borcu taktı.Birde elektrik
    sizin yerinizde olmak istemezdim
    geçmiş olsun