Evde lanet bir kiracı vardı zar zor çıkardık elektrik borcu 500 tl civarı.Fatura kiracının üstüneydi.Şimdi faturayı kendi üstümüze almak istesek bu borcun ödenmesimi gerekiyor acaba.