Bu tür sitelerin mesaj panosu üzerinden paylaşılmasını doğru bulmuyorum. Bunun nedenleri ise,
1- İçeriğinde ne olduğunu merak eden insanımız siteleri ziyaret edecek.
a) Ziyaret eden insanımız sinir krizine girecek.
b) Sinir krizine girdiğimizi gördükleri zaman zevk alacaklar.
c) Adamların hiti yükselecek.
d) Hitlerinin yükseldiğini görünce iyice saçmalamaya devam edecekler.
2- Google aramalarında bu siteler R10 üzerinden çıkmaya başlayacak.
a) Foruma musallat olacaklar.
b) Forum huzurunu kaçıracaklar.
c) Çoğu insan buradan küfür edecek. Küfür ettiği için banlanacak.
gibi nedenler sıralanabilir. Bu nedenlerden dolayı paylaşımların özel mesaj yolu ile yapılması gerektiği kanaatindeyim.
Bu tür sitelerin mesaj panosu üzerinden paylaşılmasını doğru bulmuyorum. Bunun nedenleri ise,
1- İçeriğinde ne olduğunu merak eden insanımız siteleri ziyaret edecek.
a) Ziyaret eden insanımız sinir krizine girecek.
b) Sinir krizine girdiğimizi gördükleri zaman zevk alacaklar.
c) Adamların hiti yükselecek.
d) Hitlerinin yükseldiğini görünce iyice saçmalamaya devam edecekler.
2- Google aramalarında bu siteler R10 üzerinden çıkmaya başlayacak.
a) Foruma musallat olacaklar.
b) Forum huzurunu kaçıracaklar.
c) Çoğu insan buradan küfür edecek. Küfür ettiği için banlanacak.
gibi nedenler sıralanabilir. Paylaşımların özel mesaj yolu ile yapılması gerektiği kanaatindeyim.
Saygıda kusur ettiysem affola.
Estf. Hocam, Bahsettiğim Gibi PMlede Olabilir. Yeterki Duyarlı Olalım.