• 27-06-2010, 14:02:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aleyhine yorum yapanları napacaksınız ? Lehine mi olması gerekiyor yukardaki yazıda..
    hiçte önemli değil gerekirse uzaklaştırız ama alabildiğim kadar desteği alacağım teşekkürler.
    ilgi gösteren bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum

    @GodLess ; Kendi Yazdığım Shellerim Var Teşekkürler.
    edit ;
    @sogukkanlı düzelttim.
  • 27-06-2010, 14:17:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    @Saadet54 : İlgine Teşekkürler.
  • 27-06-2010, 14:17:44
    #13
    Reveloper
    welat.org
    freedom-for-ocalan.com

    Ne lazımsa söyle saldırı bizden
  • 27-06-2010, 14:18:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.welat.org/

    Ne lazımsa söyle saldırı bizden
    Teşekkürler bende Yapıyorum, Eş Zamanlı Yapabiliriz.
  • 27-06-2010, 14:24:23
    #15
    Bu tür sitelerin mesaj panosu üzerinden paylaşılmasını doğru bulmuyorum. Bunun nedenleri ise,

    1- İçeriğinde ne olduğunu merak eden insanımız siteleri ziyaret edecek.

    a) Ziyaret eden insanımız sinir krizine girecek.
    b) Sinir krizine girdiğimizi gördükleri zaman zevk alacaklar.
    c) Adamların hiti yükselecek.
    d) Hitlerinin yükseldiğini görünce iyice saçmalamaya devam edecekler.

    2- Google aramalarında bu siteler R10 üzerinden çıkmaya başlayacak.

    a) Foruma musallat olacaklar.
    b) Forum huzurunu kaçıracaklar.
    c) Çoğu insan buradan küfür edecek. Küfür ettiği için banlanacak.

    gibi nedenler sıralanabilir. Bu nedenlerden dolayı paylaşımların özel mesaj yolu ile yapılması gerektiği kanaatindeyim.

    Saygıda kusur ettiysem affola.
  • 27-06-2010, 14:25:17
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür sitelerin mesaj panosu üzerinden paylaşılmasını doğru bulmuyorum. Bunun nedenleri ise,

    1- İçeriğinde ne olduğunu merak eden insanımız siteleri ziyaret edecek.

    a) Ziyaret eden insanımız sinir krizine girecek.
    b) Sinir krizine girdiğimizi gördükleri zaman zevk alacaklar.
    c) Adamların hiti yükselecek.
    d) Hitlerinin yükseldiğini görünce iyice saçmalamaya devam edecekler.

    2- Google aramalarında bu siteler R10 üzerinden çıkmaya başlayacak.

    a) Foruma musallat olacaklar.
    b) Forum huzurunu kaçıracaklar.
    c) Çoğu insan buradan küfür edecek. Küfür ettiği için banlanacak.

    gibi nedenler sıralanabilir. Paylaşımların özel mesaj yolu ile yapılması gerektiği kanaatindeyim.

    Saygıda kusur ettiysem affola.
    Estf. Hocam, Bahsettiğim Gibi PMlede Olabilir. Yeterki Duyarlı Olalım.
  • 27-06-2010, 15:42:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    İlgilerinizin Devamını Bekliyoruz.
  • 27-06-2010, 16:00:26
    #18
    Üyeliği durduruldu
    adamlar pr4 yapmış ne değişim yapılır bu domainlerle varya zaten başka bi b*ka yaramaz