Hocam aleyhine yorum yapanları napacaksınız ? Lehine mi olması gerekiyor yukardaki yazıda..
hiçte önemli değil gerekirse uzaklaştırız ama alabildiğim kadar desteği alacağım teşekkürler.
ilgi gösteren bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum
@GodLess ; Kendi Yazdığım Shellerim Var Teşekkürler.
edit ;
@sogukkanlı düzelttim.