sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aleyhine yorum yapanları napacaksınız ? Lehine mi olması gerekiyor yukardaki yazıda..
hiçte önemli değil gerekirse uzaklaştırız ama alabildiğim kadar desteği alacağım teşekkürler.
ilgi gösteren bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum

@GodLess ; Kendi Yazdığım Shellerim Var Teşekkürler.
edit ;
@sogukkanlı düzelttim.