• 24-06-2010, 00:14:34
    #19
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lazımsa göndereyim 1 $
    Hocam buldum, şimdi kaydediyorum.Yine de Allah razı olsun.

    DennyArcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam buldum yazıyodm
    Senden de Allah razı olsun hocam, buldum.

    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nakarati


    i just want you to know
    'cause i wanna go slow
    if you want it let go
    and everything's all right

    bold olan yerleri bulmustum deminden beri ariyordum sarki sozleri uzerindne cikmadi bi turlu tuh ama bulundu ya rahatladim valla
    Hiç nakarattaki gibi değil Nasıl okuyorlarsa.
  • 24-06-2010, 00:16:44
    #20
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yok valla sarkida baya boguktu oralari cikarmistim en kotu yarim saate bulurdum tam ama iste sarkinin adini bulmak zor oldu yani sozleri cikiyordu ama. para degildi tabiki amacim ama bole biseye takinca bulmadan raht edemiyorum o yuzden buldugun icin tsk $1 veriim istersen
  • 24-06-2010, 00:17:19
    #21
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok valla sarkida baya boguktu oralari cikarmistim en kotu yarim saate bulurdum tam ama iste sarkinin adini bulmak zor oldu yani sozleri cikiyordu ama. para degildi tabiki amacim ama bole biseye takinca bulmadan raht edemiyorum o yuzden buldugun icin tsk $1 veriim istersen
    Sende benim kafadansın.
  • 24-06-2010, 00:18:47
    #22
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    mrt, brave ve körcerrah kellebaşı 1 dolardan 3 dolar yapar, paypal adresimi pmliyorum üçünüze
  • 24-06-2010, 00:20:04
    #23
    $1'a itunes'dan sarkiyi indirim bari
  • 24-06-2010, 00:24:44
    #24
    o 1 doları al...
  • 24-06-2010, 01:18:07
    #25
    20 lira lazım atsana ? be kardeş.
  • 24-06-2010, 01:26:18
    #26
    was
    Üyeliği durduruldu
    //Edit :Sen bilirsin hocam iyi geceler...
  • 24-06-2010, 01:27:16
    #27
    was adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bu yaptığın ayıp değil mi ya ? Ben bu forumda arkadaşlar rica etti diye bazen bir saatimi harcadım bazen 15 dakikamı milletin aradığı şarkıları buldum sadece istedikleri yerine gelsin diye.Senin burada komik bir para teklif etmen hoş olmamış bence.Davranışını tekrar göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim .İyi geceler
    Arkadaşım sen ayıp olarak değerlendirdin.

    Ben ise mahçup olmamak adına 1$ vereyim dedim.Paypalımda o kadar var anlatabildim mi?

    Şimdi senin yaptığın ayıp olmadı mı?Uyarmak sana mı düştü?