was adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi bu yaptığın ayıp değil mi ya ? Ben bu forumda arkadaşlar rica etti diye bazen bir saatimi harcadım bazen 15 dakikamı milletin aradığı şarkıları buldum sadece istedikleri yerine gelsin diye.Senin burada komik bir para teklif etmen hoş olmamış bence.Davranışını tekrar göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim .İyi geceler
Arkadaşım sen ayıp olarak değerlendirdin.

Ben ise mahçup olmamak adına 1$ vereyim dedim.Paypalımda o kadar var anlatabildim mi?

Şimdi senin yaptığın ayıp olmadı mı?Uyarmak sana mı düştü?